Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi oraz Oddziałów Terenowych w Piotrkowie Trybunalskim, Skierniewicach i Sieradzu  
Przedmiot zamówienia
Dostawa  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
tryb podstawowy bez negocjacji  
Ogłaszający
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi  
Województwo
ŁÓDZKIE  
Powiat
Łódź  
Miasto
Łódź  
Ulica
ul. Nowy Józefów  
Numer budynku
52  
Data publikacji od
2021-08-11  
Data publikacji do
2022-01-31  
Termin składania ofert
2021-09-06 10:00  
Numer ogłoszenia
2021/BZP 00145008/01  
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471696235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Józefów 52
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 94-406
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426373196
1.5.8.) Numer faksu: 426781037
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@word.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3
ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego
w Łodzi oraz Oddziałów Terenowych w Piotrkowie Trybunalskim, Skierniewicach i Sieradzu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e85ba7c-fa74-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145008/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145008/01 z dnia 2021-08-11
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11 09:45
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003250/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa sprzętu komputerowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wordlodz.ssdip.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/wyszukaj/advanced:1/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej - miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAPu (https://epuap.gov.pl/wps/portal)
oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących złożenia/zmiany/wycofania oferty,
opisanych w rozdziale XVIII SWZ (Opis sposobu przygotowania oferty).
Uwaga:
MiniPortal i ePUAP służą WYŁĄCZNIE do składania/wycofywania i zmiany oferty. Wszelka pozostała
korespondencja (w szczególności wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, uzupełnienia, wyjaśnienia, i inne
informacje składane przez Wykonawców) przekazywana będzie za pomocą poczty elektronicznej, tj.
email. Adresy stron internetowych: https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal (nazwa adresata: Wojewódzki Ośrodek
Ruchu Drogowego w Łodzi), identyfikator adresata: /WORD_Lodz/SkrytkaESP oraz poczty
elektronicznej adres email Zamawiającego zamowienia.publiczne@word.lodz.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal, Instrukcji użytkownika systemu
miniPortal, e-Puap oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznej (ePUAP).
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145008/01 z dnia 2021-08-11
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień ,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.
6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załączniki do niniejszej
SWZ. Podczas komunikacji przez miniPortal i ePuap należy posługiwać się ID postępowania
wskazanym w załączniku do SWZ oraz dostępnym na stronie postępowania w miniPortalu (UWAGA –
podczas komunikacji nie należy podawać ID postępowania, który generuje się automatycznie w
ogłoszeniu o zamówieniu). Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich
postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami
(za wyjątkiem składania ofert) w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza:
„Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We
wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują
się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania, o którym mowa w ust. 6).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
zamowienia.publiczne@word.lodz.pl
9. Dokumenty elektroniczne (za wyjątkiem ofert), składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem
„Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania
dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 8 adres email.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązki informacyjne wynikające z
RODO poprzez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumencie zamówienia (rozdział XXVIII
SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WORD/DO/2300/5/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji dla
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145008/01 z dnia 2021-08-11
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi wraz z oddziałami terenowymi w Piotrkowie
Trybunalskim, Skierniewicach i Sieradzu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie
nowych:
1.1. komputerów typu All-in-One z ekranem dotykowym i zainstalowanym systemem Windows10
Pro;
1.2. komputerów typu All-in-One z ekranem matowym i zainstalowanym systemem Windows 10
Pro;
1.3. komputerów typu All-in-One z ekranem matowym i zainstalowanym systemem Windows 10
Pro (wysokość komputera nie może przekroczyć 350 mm);
1.4. komputerów przenośnych z zainstalowanym systemem Windows 10 Pro;
1.5. komercyjnych licencji Windows 10 Pro 64bit PL OEM;
1.6. komercyjnych licencji Windows Server 2012R2 CAL User.
2. Szczegółowy, rodzajowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem parametrów
technicznych określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do
SWZ.
3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone również w projektowanych
postanowieniach umowy, stanowiących załącznik numer 6 do SWZ.
4. Przedstawione parametry sprzętu i wymagania odnoszące się do sprzętu stanowią niezbędne
minimum.
5. Sprzęt komputerowy i licencje muszą być w pełni nowe, nigdy nieużywane i pochodzić z
legalnego kanału sprzedaży producentów urządzeń (oprogramowania) na rynek polski lub UE.
6. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy pod wskazane adresy Zamawiającego na
własne ryzyko i koszt. Zamawiający wymaga właściwego zabezpieczenia przedmiotu
zamówienia w czasie przewozu od Wykonawcy do Zamawiającego.
7. Wykonawca winien załączyć do oferty dodatkowe dokumenty gdzie poda:
7.1. nazwę producenta oferowanego sprzętu,
7.2. dokładną i pełną nazwę modelu,
7.3. dokładne nazwy i parametry techniczne komponentów odpowiadających ww.
właściwościom,
8. Przedstawiona specyfikacja techniczna powinna umożliwić Zamawiającemu jednoznaczną
identyfikację oferowanych produktów celem potwierdzenia ich zgodności z wymaganiami
Zamawiającego
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w rozdziale XXII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145008/01 z dnia 2021-08-11
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas
dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres gwarancji na komputery AIO
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas
dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres gwarancji na komputery przenośne
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas
dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca
spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych wykonuje: co najmniej 2 dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia o
wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto zrealizowanej dostawy każda i udokumentuje należyte
ich wykonanie.Za dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna
dostawę (jednorazową lub sukcesywną – w ramach jednego kontraktu / umowy) sprzętu
komputerowego o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (słownie brutto: sto tysięcy złotych
00/100) zrealizowanej dostawy. Przez „sprzęt komputerowy” na potrzeby oceny przedmiotowego
warunku Zamawiający rozumie notebooki, stacje robocze, zestawy komputerowe.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145008/01 z dnia 2021-08-11
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia,
oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy. Wzór
oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy stanowi załącznik numer 4 do SWZ.
Uwaga:
Oświadczenie składa również każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów
udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, składa również oświadczenia
tych podmiotów, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z
postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego
na dzień złożenia, wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których
mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu dostaw wykonanych stanowi załącznik
numer 5 do SWZ.
Uwaga:
W wykazie dostaw wykonanych należy wskazać wyłącznie te dostawy, które potwierdzają spełnianie
warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 lit. d rozdziału XI SWZ. Jeżeli Wykonawca
powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, w
wykazie dostaw wykonanych wskazuje tylko te dostawy, w których wykonaniu Wykonawca
bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których
wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących przedmiotowych
środków dowodowych:
1) szczegółowe opisy techniczne i/lub katalogi producenta oferowanego sprzętu komputerowego
oraz licencji
Wykonawca przedłożonymi przedmiotowymi środkami dowodowymi musi potwierdzić, że
oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania, wymogi i
parametry określone przez Zamawiającego, zawarte w załączniku numer 1 do SWZ –
szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Szczegółowe opisy techniczne i/lub katalogi producenta oferowanego sprzętu komputerowego
oraz licencji
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy (jeśli dotyczy);
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz pełnomocnictwo lub inny dokument
potwierdzający umocowanie osoby do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145008/01 z dnia 2021-08-11
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
dotyczy);
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Nazwy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą zostać
wskazane w ofercie.
4) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument
potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2.
5) W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w
odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.
6) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako
reprezentant (lider) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego będą ponosić
solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Szczegółowe kwestie dotyczące
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały uregulowane w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa może podlegać zmianie w drodze aneksu podpisanego przez Strony w
przypadku:1.1. gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji umowy.
1.2. ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji nie jest wymagane sporządzenie
aneksu do umowy.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień
zawieranej Umowy, w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i na warunkach
określonych poniżej: 2.1 gdy konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji Umowy, w
związku z niemożliwością realizacji przedmiotu Umowy w zakładanym terminie, z uwagi na siłę
wyższą lub inne okoliczności niezależne od Stron, jednakże nie dłużej niż o 15 Dni roboczych.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145008/01 z dnia 2021-08-11
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca;2.2 w przypadku:a) obiektywnej
niemożności dostarczenia przez Wykonawcę Sprzętu wskazanego w Ofercie z powodu braku
jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego Producenta,b) upadłości albo
likwidacji Producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu,c) istotnych problemów finansowych,
ekonomicznych lub organizacyjnych Producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu,
uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie
wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości lub wsparcia gwarancyjnego w przyszłości,
d) wprowadzenia przez Wykonawcę lub Producenta nowego produktu odpowiadającego
produktowi będącemu przedmiotem Umowy, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę
sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w
Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i cenie nie wyższej niż cena wskazana przez
Wykonawcę w formularzu Oferty – przy czym inicjatorem tej zmiany może być wyłącznie
Wykonawca, który zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty
dotyczące spełniania przez oferowany nowy sprzęt wymagań określonych przez
Zamawiającego, a zmiana zaoferowanego nowego sprzętu wymaga uprzedniej zgody w formie
pisemnej Zamawiającego–w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy w stosunku do
wynagrodzenia określonego w Umowie nie ulegnie zwiększeniu, termin realizacji Umowy oraz
sposób realizacji przedmiotu Umowy również nie ulegną zmianie;2.3 gdy konieczna okaże się
zmiana adresu Lokalizacji z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie
był w stanie wcześniej przewidzieć. Inicjatorem tej zmiany może być wyłącznie Zamawiający, a
w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w
Umowie nie ulegnie zwiększeniu, termin realizacji Umowy oraz sposób realizacji przedmiotu
Umowy również nie ulegną zmianie;2.4 w zakresie konieczności dokonania zmiany oznaczenia
Wykonawcy jako Strony Umowy–w sytuacjach wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo
prawnego skutkujących sytuacją, że nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego
Wykonawcę w sytuacjach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b i c. Inicjatorem tej zmiany
może być Zamawiający lub Wykonawca – w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy w
stosunku do wynagrodzenia określonego w Umowie nie ulegnie zwiększeniu, termin realizacji
Umowy oraz sposób realizacji przedmiotu Umowy również nie ulegną zmianie.3. Strony
dopuszczają również inne niż wyżej wymienione zmiany w Umowie pod warunkiem, że zmiany
te będą dopuszczalne w świetle postanowień art. 455 ustawy Pzp, a w tym zmiany, które nie są
istotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.4. W razie zaistnienia istotnej zmiany
okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie
można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może
zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu,
Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych
okolicznościach. W takiej sytuacji Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego
z tytułu wykonania części umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: : Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia
lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-06 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145008/01 z dnia 2021-08-11
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..