Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- Łódź: Dostawa serwerów, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi oraz Oddziałów Terenowych w Piotrkowie Trybunalskim, Skierniewicach i Sieradzu
- Przedmiot zamówienia
- Dostawy
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia
- przetarg nieograniczony
- Ogłaszający
- Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi
- Województwo
- ŁÓDZKIE
- Powiat
- Łódź
- Miasto
- Łódź
- Ulica
- ul. Nowy Józefów
- Numer budynku
- 52
- Data publikacji od
- 2020-10-01
- Data publikacji do
- 2021-01-07
- Termin składania ofert
- 2020-10-15 10:00
- Numer ogłoszenia
- 591910-N-2020
- Cpv
-
30231300-0 Monitory ekranowe
30234000-8 Nośniki do przechowywania
30236110-6 Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48820000-2 Serwery
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 47169623500000, ul. Nowy Józefów 52, 94-406 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 373 196, e-mail zamowienia.publiczne@word.lodz.pl, faks 426 781 037.
Adres strony internetowej (URL): www.word.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.word.lodz.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.word.lodz.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi, 94-406 Łódź, ul. Nowy Józefów 52, Sekretariat I piętro(pok. 205)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwerów, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi oraz Oddziałów Terenowych w Piotrkowie Trybunalskim, Skierniewicach i Sieradzu
Numer referencyjny: WORD/DO/2300/13/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi wraz z oddziałami terenowymi w Piotrkowie Trybunalskim, Skierniewicach i Sieradzu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych:
- licencji Windows 10 Professional 64 bit PL OEM, nigdy nie aktywowanych;
b. dysków SSD 2,5” o pojemności min. 500GB;
c. pamięci RAM współpracujących z komputerami DELL Vostro 3800 (przykładowy ServiceTag: 5C5TJ32);
d. zewnętrznych dysków HDD 2,5” o pojemności min. 2TB;
e. monitorów komputerowych 27’’;
f. serwerów współpracujących z systemem informatycznym WORD dostarczanym przez PWPW S.A.;
g. kart microSDHC o pojemności 32GB wraz z adapterem SD.
- Szczegółowy, rodzajowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem parametrów technicznych określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
- Przedstawione parametry sprzętu i wymagania odnoszące się do sprzętu stanowią niezbędne minimum.
- Urządzenia i oprogramowanie muszą być w pełni nowe, nigdy nie używane i pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producentów urządzeń (oprogramowania) na rynek polski lub UE.
- Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy pod wskazane adresy Zamawiającego na własne ryzyko i koszt. Zamawiający wymaga właściwego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia w czasie przewozu od Wykonawcy do magazynów Zamawiającego.
- Wykonawca winien załączyć do oferty dodatkowe dokumenty gdzie poda:
- nazwę producenta oferowanego sprzętu,
- dokładną i pełną nazwę modelu,
- dokładne nazwy i parametry techniczne komponentów odpowiadających ww. właściwościom.
- Przedstawiona specyfikacja techniczna powinna umożliwić Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanych produktów celem potwierdzenia ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego
- Szczegółowe adresy dostaw:
- Ośrodek w Łodzi, ul. Nowy Józefów 52, 94-406 Łódź, osoba odbierająca Michał Zwoliński,
- oddział terenowy w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Gliniana 17, 97-300 Piotrków Trybunalski, osoba odbierająca Damian Zabłocki,
- oddział terenowy w Skierniewicach, ul. S. Kaczyńskiego 7, 96-100 Skierniewice, osoba odbierająca Paweł Andrzejewski,
- oddział terenowy w Sieradzu, ul. 3 Maja 7, 98-200 Sieradz, osoba odbierająca Maciej Grobelny
9. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zamówienia
10. Termin i miejsce wykonania zamówienia
a. Zamawiający wymaga by Wykonawca dostarczył serwery, sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi oraz jego Oddziałach Terenowych w Piotrkowie Trybunalskim, Skierniewicach i Sieradzuw terminie wskazanym w ofercie, nie później jednak niż w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy.
b. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy własnym transportem z rozładunkiem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
II.5) Główny kod CPV: 48820000-2 serwery
Dodatkowe CPV:48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
30231300-0 - Monitory ekranowe
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych dostaw i usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. Dostawa serwerów, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Przedmiot zamówienia zgodny z zamówieniem podstawowym.
- Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie zgodnie z warunkami zamówienia podstawowego. całkowita wartość tego zamówienia wynosi 15 % i została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Do 30 dni od podpisania umowy
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane co najmniej 1 dostawa serwerów, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania o wartości minimum 100.000 zł brutto, wraz z załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli w uzasadnionych przypadkach o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzptak
X podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Xpodstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykonawca składając ofertę winien przedłożyć wykaz dostaw, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie: zdolności technicznej lub zawodowej, w którym wskaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane co najmniej 1 dostawa serwerów, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania o wartości minimum 100.000 zł brutto, wraz z załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli w uzasadnionych przypadkach o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- Szczegółowy opisoferowanych serwerów, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Wykonawca winien zamieścić informacje o nazwie producenta oferowanego sprzętu, dokładną i pełną nazwę modelu oraz dokładne nazwy i parametry techniczne komponentów odpowiadających ww. właściwościom. Przedstawiona specyfikacja techniczna powinna umożliwić Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanych produktów celem potwierdzenia ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego.
- Pełnomocnictwodo reprezentowania Wykonawcy, jednoznacznie wskazujące na uprawnienia do złożenia oferty, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy wskazane w dokumencie rejestracyjnym załączonym do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub poświadczone notarialnie. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są Wykonawcą lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska we właściwym rejestrze jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Formularz oferty
- Oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu
- Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowaniu
- Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej -
w terminie 3 dni zgodnie z art.24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
CENA |
0.6 |
WYDŁUŻONY OKRES GWARANCJI NA SERWERY |
0.2 |
TERMIN DOSTAWY |
0.1 |
TERMIN PŁATNOŚCI |
0.1 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
- Umowa może podlegać zmianie w drodze aneksu podpisanego przez Strony w przypadku:
a. gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji umowy.
b. ustawowej zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). W takiej sytuacji nie jest wymagane sporządzenie aneksu do umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy, nawet jeśli opóźnienie będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki:
a. Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 14 dni przed upływem terminu wykonania umowy o niemożliwości wykonania w terminie przewidzianym;
b. Wykonawca zaproponuje nowy termin wykonania umowy; na który Zamawiający wyrazi zgodę.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów realizacji Umowy, jeżeli uzasadnione to będzie sytuacją finansową Zamawiającego lub warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego;
4. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian technicznych i technologicznych
w serwerach (zmiany sposobu spełnienia świadczenia), w przypadku gdy wystąpi:
a. pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji dostarczonego sprzętu tj. serwerów, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Powyższe zmiany nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia.
b. konieczność zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
- Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian sposobu organizacji świadczenia,
w następującym zakresie:
a. procedur odbioru przedmiotu umowy, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie wpłynie na ograniczenie uprawnień Zamawiającego oraz nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego;
b. treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy.
- Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w zakresie zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy.
7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:
a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy;
b. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami;
c. zmiany pozostałych postanowień Umowy nie stanowiące treści oferty Wykonawcy.
- W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługuje uprawnienie do dochodzenia kary umownej.
- Odstąpienie od umowy, o którym mowa wust 8następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i musi zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
- Zamawiający ma prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym w przypadku, gdy Wykonawca pomimo pisemnego wezwania do wykonywania przedmiotu umowy zgodnie z umową oraz wyznaczenia dodatkowego 3–dniowego terminu do usunięcia stwierdzonych naruszeń nadal nienależycie wykonuje lub nie wykonuje przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Zamawiający może domagać się od Wykonawcy kary umownej.
- W przypadkach, o którym mowa w ust. 8 i 10 Umowy, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy.
- Dopuszcza się zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, niepowodujące zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy.
- Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
14. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego, jak i przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15/10/2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznanenie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: